Over Ons

Meliani Voetbalschool Veghel is onafhankelijk van een club. Doormiddel van het geven van trainingen op basis van techniek voor alle voetbaljeugd van 2-16 jaar, voor zowel jongens als meisjes. Ook keepers kunnen zich aanmelden.

Op jonge leeftijd de basistechnieken leren is natuurlijk erg belangrijk. Vroeger leerden we voetballen op straat, we maakten veel uren en ontwikkelden een fabelachtige techniek. In een week kwamen we wel tussen de 15 en 20 uur aan voetballen toe. In deze tijd is dat ondenkbaar om nog op straat te voetballen. Daarom bieden wij jongens en meisjes van 2 tot 16 jaar voetbaltechniek trainingen aan.

Plezier staat voorop bij alles wat we doen. Daarbij wordt het plezier alleen maar groter als men ziet dat de kinderen vooruitgang boeken. De voetbalontwikkeling zal alleen maar toenemen.